Tinggal 7 Hari Sahaja Lagi Bagi Mereka Yang Rela Digeget.

- 22.28
advertise here
Salam semua



Hari Ahad memang telah aku tetapkan untuk aku update senarai nama mereka yang rela digigit. Diam tak diam, tinggal 7 hari lagi untuk korang semua join contest pertama aku ni. Jadi, pada mereka yang dah bookmark, dah draft entry untuk join contest aku ni, cepat-cepat. Penyertaan masih diterima lagi! Jangan submit last-lasti minute... mana tau internet break down pulak, nyesal tak sudah nanti. Harapnya tak begitulah kan. So, sekarang aku nak update senarai nama mereka yang rela digigit bahagian dua yer! Untuk bahagian satu, sila KLIK TETIKUS ANDA DISINI

p/s Bila cikgu sebut nama, anak murid angkat tangan ye... *feeling-feeling cikgu sat.

21. Cik Rose Cute
22. Pink Ummi
23. Lili
24. Shiera
25. Cik Firah
26. Cik Paro
27. Mrs. IF
28. Sharina
29. Ana Aqilah
30. Dalila Diela
31. Syairani Tarmizi 
32. Hayati Buya
33. Chikicicok
34. NurReen
35. Melina Aziz
36. Golden Rose
37. NEXT IS YOU


Haa, apa macam? Semua hadir ke kelas tambahan hari Ahad ni yer? Aku doakan semua berjaya. Boleh tahan jugak kekreatipan korang ni. Jeles aku pulak dibuatnya. Walau apa pun, terima kasih banyak-banyak kepada korang yang telah join contest ni. Jangan lupa, PENUHI SYARAT-SYARAT YANG DITETAPKAN. Pada yang masih belum join, korang semua dialu-alukan untuk join dan memeriahkan contest ni. This is a part of your support to my blog and me! =) 
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search