Semakan Akhir Senarai Nama Peserta Contest Blog Aku Kena Gigit & Skema Pemarkahan

- 03.45
advertise here
Salam semua



Seperti yang diketahui, kedua-dua contest yang aku anjurkan dah tamat. Tahniah kepada Cik Ainie Yusof kerana menjadi juara untuk Contest Paling Mudah : Teka Lagu Raya. Manakala bagi Contest Blog Aku Kena Gigit pula, aku dah listkan nama para peserta dan dah buat skema pengagihan markah. Memang aku nak buat cepat-cepat sebab nak bagi korang excited menjelang raya. Cewah! Jadi, sekarang ni aku nak mintak bantuan korang, boleh? Mudah je. 

Sila check nama dan URL korang ye. Untuk pastikan korang punya URL tak silap atau tak tersalah link. Harap kerjasama daripada korang supaya aku dapat proceed keputusan dengan cepat. Tak mau tangguh-tangguh. Sebarang kesilapan dan pertukaran perlu diberitahu segera. Masalah di kemudian hari, tak akan dilayan. kehkehkeh!

Part 1
Part 2
Part 3

dan

Part 4

48. Nadira Izan
49. Nini Hartini
50. Fara
51. Myra Rara
52. Farahin Zamri
53. Miranawi
54. Farah Hanim
55. Aimifiqa
56. Noor Anum
57. Tomato Kering
58. Nida
59. Fiqra
60. Cik Najihah
61. Cik Cahya
62. Joel Leslie
63. Tiefazatie

Jadi, insya-Allah malam ni aku akan terjah blog korang dan nilai entry korang tu. Korang doakanlah segalanya berjalan lancar tanpa ada rasa malas. Selain tu, doa banyak-banyak supaya hati aku tertarik dengan entry korang dan aku bagi markah lebih kat korang. Semoga korang semua berjaya dan stay tuned ye. Keputusan akan diumumkan dalam masa terdekat!!! Wish best of luck.


p/s: korang masih ada masa lagi untuk tambah komen pada entry aku! 


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search