Promotion Schedule Untuk Semua Peserta Contest Blog Aku Kena Gigit

- 07.45
advertise here
Salam semua



Sebagaimana yang telah dijanjikan dalam Entry Ini, aku akan mulakan sesi promotion 1 bermula jam 12.01 tengah malam ni (Isnin, 22 Ogos 2011) sehingga jam 12 tengah malam (Ahad, 28 Ogos 2011). Aku menggunakan Random untuk menyusun susunan blog yang bakal di promote selama seminggu. Schedule telah pun aku siapkan. Sesi promotion ni akan berlangsung selama 8 minggu yang mana 7 blog terpilih akan diletakkan di sidebar aku. Bukan tu je, bagi memeberi semangat dan penghargaan kepada mereka yang join contest Blog Aku Kena Gigit ni, aku akan letakkan sidebar dalam mode "Most Recently Updated". Jadi kalau korang nak sentiasa berada di Top of The List, korang kena rajin-rajinlah update blog ye.

Di bawah ini adalah schedule yang akan aku gunakan sepanjang sesi promotion berlangsung. *Sekiranya ada nama yang tertinggal, sila inform aku cepat-cepat.


Minggu 1 : 21/8/2011 sehingga 28/8/2011
- Cik Dee
- Cik Ami
- Jiejah Gorjes
- Azmira Yusof
- Daya 
- Cik Paro
- Azuree

Minggu 2  : 29/8/2011 sehingga 4/9/2011
- Cik Rose Cute
- Eyra
- Nini Hartini
- Mia
- Yayath
- Girang
- Lelord

Minggu 3 : 5/9-2011 sehingga 11/9/2011
- Najilaa
- Lili
- Pinkaholic
- Eka 
- Melina Aziz
- Daliela Diela
- Meaw

Minggu 4 : 12/9/2011 sehingga 18/9/2011
- Izan Ishak
- Nur Reen
- Hayati Buya
- Azhafizah
- Chikicicok
- Sharina
- Farah Hanim

Minggu 5 : 19/9/2011 sehingga 25/9/2011
- Fara
-A.e.m.e.y
- Ana Aqilah
- Fiqra
- Mrs IF
- Shiera
- Amirah Syafiqah
- DD Hasnidar

Minggu 6 : 26/9/2011 sehingga 2/10/2011
- Cik Puan Bunga
- Tomato Kering 
- Nadira Izan
- Nana Hazwanee
- Joel Leslie
- Amira
- Tiefazatie

Minggu 7 : 3/10/2011 sehingga 8/10/2011
- Mira Nawi
- Najihah
- Kaseh Suci
- Pink Ummi
- Golden Rose
- Cik Wan

Minggu 8 : 9/10/2011 sehingga 16/10/2011
- Cik Purple
- Aina Yazid
- Alvas
- Myra Rara
- Farahin Zamri
- Eikiey
- Noor Anum


Insya-Allah aku akan sedaya upaya untuk pegang janji aku ni. Aku akan cuba buat yang terbaik dan puaskan hati semua pihak. Kalau aku terlupa untuk tukar rotation tu, cepat-cepat 'sound direct' aku ye. Kehkehkeh. Oh, sebelum terlupa, kepada mana-mana blogger yang disenaraikan di atas, sekiranya korang nak tukar blog untuk dipromote (contohnya, blog yang hendak dipromote adalah blog peribadi bukan blog contest), korang dibenarkan berbuat demikian dengan memberi tahu aku sekurang-kurangnya 3 hari sebelum waktu promotion korang berlangsung. Korang jugak digalakkan untuk melawat sesama korang dan Inysa-Allah aku pun akan turut serta terjah dan blogwalk ke blog korang semua. 

Aku harap semua bersetuju sebulat suara dengan keputusan ni dan tiada dakwa dakwi di kemudian hari. Aku tak amalkan bias dan pilih kasih ye! Lagi satu, bagi para pemenang, korang memang dah ada khas bloglist untuk korang.*jangan sibuk pulak cari nama korang dalam schedule tu. Insya-Allah bloglist tu akan bertahan selama 2 bulan jugak. Kira fair lah sama dengan peserta lain ye! Bezanya, mereka ada rotation. Itu sahaja. Sekian terima kasih. 


p/s: Excited sangat nak tengok bloglist baru! Nak lompat dari satu blog ke satu blog! Sebarang pertanyaan, boleh tanya terus kepada aku. Tak yah malu dan segan. 


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search