Memang Takde Ayah Yang Perfect Kat Dunia Ni...

- 02.14
advertise here
Salam semua

Satu...kasih nan abadi 
Tiada tandingi dia yang satu
Dua...sayang berpanjangan
Membawa ke syurga kasihnya ibu

Tiga...lapar dan dahaga
Rela berpayahan setianya ayah
Empat...mudah kau ketemu
Berhati selalu...beza antara
Kasih dan kekasih


Masih ingat lagu tu? Lagu yang selalu ayah aku mainkan waktu dalam kereta sebelum hantar aku ke tadika. Sampai sekarang aku ingat setiap liriknya. Sungguh kasih ibu membawa ke syurga, kasih ayah tiada tolok bandingnya....


Touching kan? Aku tengok pun menangis kot. Sebenarnya ni adalah iklan life insurans di Thailand. Tapi pada aku ni dah boleh buat iklan Hari Bapa dah ni. Mesej untuk menyayangi ayah sangat jelas. Memang terbaik! Sayangi Ayah Anda Setiap Hari... oh Ayah! 

p.s: wishing iklan Malaysia maju lagi... bukan merepek raban




Advertisement
 

Start typing and press Enter to search