3 Hari Sahaja Lagi Untuk Menanti Peserta. Mana Tau Tuah Anda?

- 06.24
advertise here
Salam semua


Nampaknya, dateline untuk contest aku dah semakin hampir sangat. Ada lebih kurang 3 hari lagi. Cepat-cepat. Sapa blom join, perah otak korang untuk buat entry kreatif dan join contest ni. Lambat rugi!!! Insya-Allah malam ni kalau badan segar, aku nak terjah satu persatu entry para contestant yang join. Semua hebat-hebat ni. Kreatif masing-masing ye. Terima kasih banyak-banyak sebab sudi join dan support contest pertama aku ni. 

Selain tu, aku jugak nak check setiap syarat telah dipenuhi. Ini adalah supaya memberi keadilan kepada semua yang menyertai contest aku tu. Aku doakan semuanya berjaya lah. Insya-Allah! All the best semua. Jadi, ni senarai nama yang rela digeget untuk part 3. 


40. Yayath
42. Eikiey
48. Alvas

49. YOUUU.... 


Alhamdulillah, ada 48 orang peserta nampaknya untuk merebut hadiah Body Shop ni. Malam ni aku nak geget semua peserta yang berada di PART 1 dan PART 2 jugak. Oh ye sebelum terlupa, aku jugak nak terjah mereka yang di tag oleh para contestant ni. Sambil-sambil tu boleh blogwalk sekali. Contestant pun boleh bantu aku sama untuk ingatkan kawan-kawan yang ditag tu. Boleh ye???


p/s: Wish everybody all the best! Nak tengok hadiah contest, KLIK SINI

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search