24 Jam Sebelum Contest Tamat & Ganjaran Hebat Buat Semua Peserta Contest "Blog Aku Kena Gigit"

- 07.23
advertise here
Salam semua

Panggilan terakhir buat semua bloggers. Korang semua amat dialukan untuk join contest pertama blog aku ni yang menawarkan hadiah daripada Body Shop. Korang ada masa lebih kurang 24 jam lagi untuk menyiapkan entry kreatif korang dan merebut hadiah menarik seperti barangan Body Shop, Elianto, Nivea, Sunsilk dan banyak lagi. 

Bukan tu aje, aku pun dah plan nak buat satu giveaway yang menawarkan hadiah menarik untuk korang. Yang menguntungkan, sapa yang join 1st contest aku ni, dan kemudian join lagi give away aku tu, secara automatik korang dapat dua nama untuk di listkan. Amacam berbaloi tak? 

Dan untuk giveaway nanti, aku bercadang nak bagi hadiah :




Oversize Envelope Clutch


Jadi, jangan panik. Korang masih ada masa untuk sertai contest aku ni dan nantikan giveaway aku yang akan datang. Cepat, jangan lepaskan peluang ye!!! Nak join? KLIK SINI CEPAT! 


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search