Real Macam Dalam Kelab Malam Burlesque!

- 23.37
advertise here
Salam semua

Lama kan aku tak update blog. Haaaaaalaaaaa baru 2 hari kot. Is anybody missing me? Takde kan. hehehe.. Korang nak tau apa aku buat dalam tempoh rehat aku sepanjang dua hari tu? Sebenarnya aku tengah dok gila melayan satu movie paling best kot. Movie ni keluar end of 2010. Yes, aku agak lambat. Tapi aku tak kira, nak jugak share dengan korang. 




Korang pernah tak tengok Burlesque? Lakonan mantap Cher dengan Christina Aguilera. Menceritakan kisah Alli (Christina Aguilera) daripada seorang gadis kampung kepada seorang penyanyi kelab malam Burlesque kepunyaan Tess(Cher). Yang bestnya, lagu dalam movie ni memang mempamerkan kekuatan vokal Christina dan Cher. Sangat hot dan mantap! Mood memang rasa macam betul-betul dalam sebuah kelab malam yang diva! I really like. Plus, ada jantan cute lagi hot! ooooiiiiiiiiii

   


And guess what, sekarang aku memang tak habis-habis play lagu-lagu dalam movie ni sebab sangat catchy dan buat aku nak menari. Hot kot! Sapa belum pegi tengok, cepat beli DVD nya. Dan meh aku bagi satu lagu yang memang aku tengah dok menghapal ni. Osem!




Osem kan? Lagu best kan? Panaaaaaaaaaas! Ada banyak lagi lagu best tau. 
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search