Promotion Terbaik Buat Orang Taiping & Kamunting!

- 21.13
advertise here
Salam semua


Haaa.... meh sini dengar orang-orang Taiping!!! Ada promotion baeeeeeeeeeeeek punyeeeer untuk korang. Sangat osemlah. Promotion murah-murah daripada Yiu-nique Studio. Dengan hanya RM 100 untuk satu sesi outdoor photo-shoot. Promotion ni hanya untuk bulan Julai sahaja. Dikendalikan oleh senior aku kat law fac yang jugak merupakan emcee partner aku masa Malam Anugerah Apresiasi Kolej 12. Kalau di UM tu, dia ni memang terkenal lah sebagai seorang photographer handalan. Karyanya pernah dipamerkan di Dewan Tunku Canselor semasa Perkampungan Artistik UM semester lepas. Dia jugak merupakan photographer rasmi untuk beberapa majlis sekitar UM dan dinner kolej. 



Korang boleh contact dia jika korang memerlukan seorang photographer yang hebat dan pandai amek shot yang ada 'soul' untuk sebarang majlis seperti :


Couple photo shoot

Suka-Suki Photo Shoot

Testimonial Photo Shoot

Engagement Day

Graduation!!! yahooo....

Wedding

Art & Design

Semuanya boleh!!! Untuk makluman, Photographer Yiu-Nique Studio ni sangat suka amek gambar yang ada sentimental touch. Memang superb shot lah!!! Dia selalu kata kat aku " Kalau nak amek gambar, bukan sekadar guna mata tapi guna hati!" Fuh... memang klasik lah ayat dia kan. Jadi, apa tunggu lagi. Dengan bayaran RM 100, korang boleh posing sakan dengan yang tersayang dan abadikan kenangan tersebut!

Futher details : Call Yazman Yuhana - 012-9673497

p/s: jangan lupa sebut nama aku nanti kalau deal dengan dia.. boleh dapat diskaun!! =) *tak jamin pun. 



Advertisement
 

Start typing and press Enter to search