Aku Dah Sebaris Dengan Ben Ashaari, Ayeem Ayam, Cik Epal, Maria Elena, Irine Nadia Marcello & Fatin Liyana. Speechless Dibuatnya!

- 23.52
advertise here
Salam semua

 * oh title entry panjang giler kan...sorry! 

Aku tau mungkin ada blogger kat luar yang kata aku ni perasan femes sebab kebelakangan ni aku asyik post entry berkaitan blogger-blogger hebat lagi femes macam Liyana Lunia yang aku serang hari tu dan Ayeem Ayam buat serangan balas pada aku

Tapi, aku tetap post entry ni sebab aku nak ucapkan terima kasih kepada follower dan reader aku yang sorang ni sebab list kan aku setaraf dengan blogger hebat seperti Abang Ben Ashaari, Ayeem Ayam, Cik Epal, Maria Elena dan Irine Nadia. Fuh, memang giler kentang lah. Aku sendiri tak percaya kot. Tu semua blogger pebret aku jugak. Sebenarnya aku memang rasa teramat-amatlah mikro kerdilnya kalau nak dibandingkan dengan mereka-mereka tu. Kalau korang pernah baca kat blog Abang Ben, dia pernah kata yang "Follower bukanlah penentu kepada blog itu bagus atau tidak. Ia bergantung kepada kualiti entry yang dihasilkan dan keberkesanan penyampaian blog tersebut". Jadi aku percaya bahawa setiap orang ada penilaian tersendiri dan aku rasa terharu bila ada orang appreciate blog aku sampai macam tu. Terima kasih daun keladi. 

http://pinkaholicx.blogspot.com/



Ni lagi sorang, memang buat aku senyum sampai telinga lah korang ni tau. Dia cakap blog aku dah macam blog Fatin Liyana. Ohmaiiiii!!! Speechless aku baca. *aku harap takde unsur-unsur ampu mengampu* hahahaha..

http://vanillaicegirls.blogspot.com/

Walau apa pun, thank you so much pada semua 1228 orang follower aku. Begitu jugak pada mereka yang sudi letak kan aku pada bloglist mereka. Insya-Allah aku akan hasilkan entry-entry yang berkualiti lagi dan berfaedah. Korang buat cam ni, lagi lah aku bersemangat nak berblogging. Terima kasih banyak-banyak dan seperti biasa tagline penghargaan buat korang "Kerana Anda, Blog Aku Berharga!" 


p/s: Takda niat nak berbangga, cuma aku jadikan ni sebagai motivator dalam dunia blog. 
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search