ABPBH 2010: Sam bergembira, Aku pulak yang menyesal

- 12.12
advertise here
Salam semua

"terima kasih Siti Nurhaliza sebab tarik diri!" -Sam-

Dalam dok orang semua happy sebab ABPBH tahun ni sangatlah meletop, aku rasa sedih yang teramat. MOTIPP? Tiket ABPBH dah ada yang sponsor. Just bawak badan pegi Genting Highland je. Yang lain dia uruskan,  tapi tak dapat pergi!!! SUMPAH MENYESAL SEUMUR HIDUP! huaaaahuaaaa......nanges goleng-goleng! Aku terlupa yang si Zizan, the best tu jadi pengacara sama. Kalau tak, memang dah lama aku terbang ke Arena of Stars. Pengalaman ABPBH tahun lepas agak hambar, sebab tu aku, kirin and akim decide tak pegi. Sebab lain, malam tadi si Kirin tu ada latihan randai yang akan diperform 3 hari lagi. Jadi, dia memang kena commit dengan performances dia. Nanti aku update event Kampung Artistik Universiti Malaya, 6 hingga 7 April 2011 di Dewan Tunku Canselor. Excited tengok Kirin dan Kal merandai!

Hanya tinggal tatapan je lah



Walau apapun tahniah pada semua pemenang. Seperti yang aku jangka, memang Sam layak menang sebab dia bermula dari bawah untuk menapak dalam bidang hiburan ni. Daripada Zero kepada Hero. Yes, he is! Macam ni lah baru berbaloi untuk grab award Bintang Popular tu kan. Pada peminat  Sam, meh ramai-ramai menatap gambar super duper gojes Abg Sam ni dekat "I AM SHAHEIZY SAM".  Dan aku sangat gelak tengok Usop Wilcha dan Johan yang menghavockan ABPBH tahun ni. Memang suka dengan komedi Johan dan Zizan. Fresh! Lagi-lagi muncul si Usop. Mau gamat satu dewan kan! Tak boleh blah part "angkat tangan macam saya". Sumpah menjadi!!! Tahniah Usop! Sekalung tahniah jugak buat my idol, Aznil Nawawi. Menang lagi kan! Superb lah cool!!!

Tapi, dalam pada dok sedih sebab tak pegi ABPBH tu, aku agak puas hati lah sebab dapat grab something yang berbaloi. Just one word, W-A-N-G-I.... thank you! 

Senyum puas!!




Advertisement
 

Start typing and press Enter to search