Khas Buat Blogger Universiti Malaya - Part II

- 17.34
advertise here
Salam semua

Selamat pagi di hari Jumaat ni. Apa plan korang hari ni? Dah sarapan belum? Kalau belum, jom sarapan sama sebab " Breakfast is like a king, lunch is like a princess & dinner is like a beggar!"..... itu pegangan dietitian yer! Tapi memang pun, breakfast is really important! (aku pun jarang giler sarap pagi wei....sakit perot!)

Well, akibat masa yang terhad, blog ni dah macam kurang aktif? Oh tidak, aku akan pastikan blog ni tidak bersawang bagai supaya kebersihan terjamin. Korang.... readers, ingat tak dulu aku penah mintak link budak-budak UM sebab aku ingat tak de komuniti untuk bloggers UM.... rupanya aku tersilap. Kat FB memang dah ada dah....dan setakat ni dah ada 541 ahli. Sesiapa yang berminat, mari join sama dalam UM BLOGGERS!


Graduation Day kat sini : Dewan Tunku Canselor
Credit: google

Dan untuk merapatkan lagi hubungan sesama bloggers UM, aku dah letak dah satu column khas buat bloggers UM yang dah bagi link kat aku dalam enrty yang lepas. Alhamdulillah, mendapat sambutan. Terima kasih banyak- banyak pada anda semua yang sudi memeriahkan lagi blog saya.  Semakin berminat aku nak terjah blog dorang ni. Banyak cerita sekitar kampus yang aku tak tau, tapi sekarang aku dah tau. Jadi, feel free to visit my campus-mate ya!!! 

So, kepada mereka yang kat luar sana yang juga merupakan student UM, anda sangat dialu-alukan untuk join komuniti UM BLOGGERS dan masuk side bar aku yang tak seberapa tu. Tak perlu malu ke segan ke, sebab yang utama adalah kita happy untuk berblogging!!!! 


* sila-sila tinggalkan link anda di ENTRY SAYA YANG INI..... untuk saya PROMOTE link anda di blog saya!

*pssst: tak lama lagi PILIHANRAYA UM....semestinyalah kan PANaaaassssssss!






Advertisement
 

Start typing and press Enter to search