Estee Lauder Perfume - It's Mine Bebeh. Hadiah Menang Contest!

- 02.21
advertise here
Salam semua

Hati berbunga-bunga bangga dan bahagia. Wah umpama menang 70 juta you.... Kalau aku dapat 70 juta, aku bagi ipad + iphone 4g kat setiap sorang follower aku. Boleh gitu? Kompem, follower aku mencanak naik mengalahkan blogger Cik Epal kan...

Sebenarnya begini, semalam sempena public holiday Maulidur Rasul, aku berkesempatan nak "blind date" kat Mid Valley, ngan sorang blogger yang super-duper best & beautiful mommy la... siapa dia? Korang WAJIB ok terjah blog dia sebab ada banyak citer best, namanya Kak Ella a.k.a Kak Chik @ http://misz-ella.blogspot.com/. Kak Chik datang dengan anaknya, Aiman  yang mukanya ala-ala pelakon dalam video klip Hafiz Noktah Cinta tu.... 

Tujuan aku date ngan dia sebabnya aku nak redeem consolation prize untuk 1st Contest dari KC. Sumpah korang, aku nak jumpa KC ni, hati berdebar semacam, rasa macam nak pegi 1st date dengan pakwe gitu... heheheh... jadi untuk bagi aku tak gabra sangat, aku bawaklah roomates aku sekali untuk berkenalan dengan momma blogger hebat ni.

from right: kak chik, me, ann & piqa (my roomates)
source: kak chik's cam
Sampai-sampai jer, terus borak dengan KC. Macam-macam yang diborak kan siap dapat pelbagai TIPS lagi. Dari study, kawan-kawan, rumah tangga, makanan,  blog, hal perempuan, isu semasa , kerja &  macam-macam lah kiteorang borakkan. Rasa Mid Valley tu kiteorang yang punya. Kak Chik memang peramah dan pemurah korang! Sebabnya.... dia belanja aku dengan roomates-roomates aku sekali makan.... memang terbaik lah Kak Chik. Terima kasih banyak-banyak!!! Segan kiteorang dibuatnya.

Dan sekarang tibalah acara penyampaian hadiah.... sila-sila semua tepuk tangan kuat-kuat!!!!


Cuba korang teka, apa hadiah yang aku dapat tu? Sapa betul aku bagi tiga posen! hehehe....  memula tu, aku ingatkan aku dapat bracelet atau pun jam sebab kotaknya kecik je kan...



tapi, sekali aku bukak.... FUHYOOOOOO!!!! memang da best lah. Tak rugi join contest Kak Chik ni....Berbaloi baloi.........

pergh.pergh.meleleh! 
Aku dapat Estee Lauder Pleasures Perfume Pen. Sangat wangi!!!! tu, yang warna kelabu tu lah yang aku dapat. Senang aku nak bawak ke kelas. Maklumlah student macam aku ni kan, kelas full sampai ke petang, jadi memang tepat sekali hadiah ni untuk aku. Mudah dibawa dan bagi kesegaran berpanjangan! Boleh jadi spoke-person Estee Lauder tak? 


Well, thank you so much KC sebab sudi bagi hadiah yang sangat-sangat best pada saya!!! Kalau nak tunggu saya beli perfume ni, memang lambat lah kan.... tunggu saya jadi lawyer dulu! heheheeh...... sekali lagi, terima kasih banyak-banyak atas kesudian akak buat acara penyampaian hadiah tu complete with belanja makan lagi! heheheh.... ni lagi buat aku happy berbloging ni!!! Lagi satu, BLOG sememangnya bagus untuk SOCIAL NETWORK!



p/s: pasni kalau KC buat contest / lucky draw, kita serang ramai-ramai okeh?

nak tau cite lagi pegi sini BELOG KAK ELLA!
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search