Mohon Doa & Sokongan Anda

- 16.09
advertise here
Salam semua...

Hari yang sangat mendebarkan... macam nak tercabut jantung ni ooooiii....

Lagi beberapa jam nak melangkah masuk Exam Hall for the killer paper, my beloved FAMILY LAW.

Btw, please,please & please Mr. Family.... be nice to us!  I love u so much taw! 




Dan, di pagi hari peperiksaan ni... aku terpaksa buat satu keputusan yang sangat mendukacitakan hati aku. Yang memusnahkan impian aku. Tapi aku terpaksa memahami situasi keluarga aku! Aku tak boleh jadi seorang yang selfish! betul kan? Tak guna kalau seronok seorang diri sedangkan ada yang menderita..... dan disebabkan itu... saya terpaksa mengundur diri. 

Memang macam nak menitik air mata ni bila kenang balik keputusan yang dah dibuat, tapi mungkin ada hikmahnya dan aku perlu jadi ANAK YANG MEMAHAMI KESUSAHAN IBU BAPA SAYA!!!
(mesti ada yang tak paham kan apa yang aku cerita ni, takpe Insya Allah aku akan cite jugak pada korang)

Dan sekarang ni aku mohon DOA & SOKONGAN dari semua supaya aku kuat & tabah. Redha dengan keputusan yang dah diambil dan fokus pada exam. Itu yang paling penting!

Thank you Family Law coz u teach me that 

FAMILY IS ALWAYS IN MY TOP PRIORITY
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search