Aku Bukan Saya

- 16.54
advertise here


salam semua... ni entry waktu subuh ni. sebenarnya dah lama dah terpikir benda ni. tapi tak taw nak publish bile. maklumlah kadang-kadang kita memang ada pilihan. tak semestinya pilihan pertama tu tepat. mungkin yang kedua yang sesuai.... apa yang saya merepek ni? 


hehehe... actually its not a big problem laaa.....
just want to change my call name in this blog.


selama ni, saya asyik gunakan Kata Ganti Diri " saya " kan untuk setiap entry... tapi recently, saya rasa cam nak gunakan "AKU".... sebab? entahlah... takde sebab yang betul-betul konkrit. cuma saya rasa, saya dah mula dekat dengan blog ni. dan rasanya penggunaan AKU tu lebih mesra dan bukan menunjukkan kebiadapan. 


so, rasanya.... better start here... Aku rasa lebih mudah untuk bermonolog dengan 'AKU'.


thanks..... 
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search