Kembar SeIras Aku?

- 00.24
advertise here


hyep! seriously... cam nak gelak pun ada bila dapat brita ni. tadi lepas hbis kelas, chat kat fb ngan Ayun Nysa @ Bunga Kobes punya blog's Owner...mula2 dia tanya pasal balek kampung raya nati naik pe...dah borak2 tu, tiba2 dia cakap kat member dia ada muka sama cam saya....

Mak Aihhh... terkejut laaa dibuatnya. than sy pun mntak laaa fb budak tu....

FUUUUUUUUUYOOOOOOOOHHHHH!!!!

Sama WOOOOO!!!

cam nak terkeluar bijik mata ni tengok!

nak tengok gak ke????


*******


TAAAAARAAAAAA!
wooooho!








ni dia orangnya.... Aqilah Zambri from KK9



nak compare pic saya?


jom!








ha.sama tak.sama tak? heheheh

tang mana yang sama? ni pic masa 2008.



lagi pic?









Komen anda apa?

sama?

Seiras?

Sama tapi tak serupa?

Photostate?
(ayat ayun guna)

tapi yang penting, memang takde pertalian saudara dengan budak Aqilah ni. Saudara seislam yelah.
saya bgtaw kat rumate pun, dorang jerit sama2 bgtaw muka kiteorang sama.
hahahahaha. suka aku!

than, mlm td borak2 ngan Aqilah kat fb,
rupanya, 2-2 peramah. sbb budak Qilah ni pun suka tnya n cakap2....
sama macam saya.

Kiteorang plan untuk jumpa n berbuka sama2.
wah.... cam jumpa adek kembar yang lama terpisah rasanya....


kita tunggu ye masa tu~
tak sabar rasanya!





Advertisement
 

Start typing and press Enter to search