Keserabutan Hilang Bila Dapat Hadiah!!!

- 21.14
advertise here

wooohoooo!
1st week in UM generally and specifically in LAW FAC..
agak letih sbb minggu ni add and drop week
so masing2 busy nak amek subjek ape..

TUTORIAL!
jangan tanya
cam ntah hape2 je registration nya!
semua berebut2.... dan ada dominasi kelas
BENCI GILER!~
kadang-kadang saya terpikir jugak kenapa laa UM ni tak maw ubah sistem
upgrade laa sistem pendaftaran tutorial supaya jadi lebih sistematik dan tak laa sampai ada orang berbunuh-bunuhan.
buatlah sistem
"EARLY BIRD CATCHES THE WORM"
baru adil dan saksama...




takpe laa tunggu saya jadi TNC kot baru leh ada sistem cam tu! hahaha!
sorry yeee!
BTW.... Alhamdulillah kelas sy tiada di hari2 yang tidak sepatutnya!
so senang kot nak chow balek JOHOR! hahah!

okeh2... next story okeh!
minggu ni saya dapat 3 hadiah!
yang smua nya cute2 belaka!
semuanya dari insan2 yang saya sayangi....

terima kasih sayang2 semua!
moga kebaikan ada untuk kamu semua!


meh2 saya stosy sket pasal hadiah2 ni yeee!

1. BEG

so comel kan dis bag!
heheh! jauh datangnya ni... from Indonesia.
dihadiahkan oleh MY SAYANG2...

SHAKIRIN SAAD
thanks a lot syg!

dia beli beg ni waktu tu dia ada exchange student program ke Bali, Indonesia.
dan beg ni sgt sweet!
saya dah guna dah... waktu tu tengok teater UDA & DARA dengan dia jugak!
hahah konon nak tunjuk laa yang kita guna barang yang dia bagi! hahaha! bleh gtu??



2. Coklat


as everybody knows...
saya sangat suka coklat!
dan coklat ni dihadiahkan oleh
NADIAH ABU BAKAR
one of my bff in Law Fac.
sebenarnya hadiah ni dah lama di simpan dia.
hadiah ni sempena besday katanya! hahah!
kan dah lama kan... bulan mei besday
hadiah bulan julai! hahaha
takpe laa DYA!
terima kasih sayang! ko mmg baik laa bg aku coklat! sdap okeh!



3. Mirror


this specially gift from
NORSAKINAH MOHD KHALID
my bff kat Law Fac jugak...
ni pun sama kes ngan Nadiah... hehehe!
cermin ni comel sgt sbb kat dpn nya tulis

YOU ARE HAPPY
WOW!

memang akan happy laa kalau tgk cermin ni hari2
sbab bewarna coklat dan bear kat dpan tu sungguh cute.
dan saya letakkan nya di meja study saya... so sentiasa saya memandangnya!


sebenarnya kawan tidak mementingkan harta benda mahupun rupa paras.
yang penting keikhlasan dan kejujuran dalam berhubung!

To all my friends...

Moga Hubungan Kita Kekal Abadi!
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search