Cinta dimana-mana

- 09.19
advertise here

first of all thank you very much to the Owner of

sebab sudi tag saya pada LOVE TAG ni...
so sweet darling!

THE TAG TITTLE IS

S.P.R.E.A.D.I.N.G.T.H.E.L.O.V.E




kenapa perasaan sayang perlu ada dalam diri kita atau ceritakan pengalaman anda berkaitan L.O.V.E!

Cinta atau sayang itu satu anugerah yang tak terhingga.
Dalam dunia ni, tanpa perasaan sayang atau cinta adalah mustahil untuk kita saling hidup bersama-sama.
Cinta yang agung tentunya pada Allah.
Cinta yang indah tentunya cinta pada Rasul.
Cinta yang menenangkan pastinya pada ibu bapa.

betul kata orang, kalau cinta itu buta sebab bila kita dah ada perasaan sayang, segala perkara diketepikan.
tapi biarlah berpada-pada. bukan apa takut merugikan diri kita je.

jadi, secara kesimpulannya, cinta itu satu abstrak yang tak dapat disentuh, dilihat mahupun dijual beli.... tapi cinta itu dapat dirasa.
lahir dari hati yang ikhlas.
Cintalah pada yang sepatutnya.....
dan
setiap orang berhak untuk disayang dan menyayangi.....


pengalaman?

bab-bab cinta ni, bukan saya tak nak berkongsi... tapi biarlah saya simpa dalam hati.
saya tak maw jadikan blog sbg diari. ITU JANJI SAYA.
jadi berkaitan soal hati dan perasaan, biarlah saya yang tahu.
dan sesungguhnya


CINTA ITU BUAT SAYA BAHAGIA!!!!


* saya mula rindu pada MY SAYANG2!


tag yang lain kan...
siapa yer?
siapa yer?
siapa?

SEMUA YANG ADA CINTA DI HATI!

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search