31 Julai 2010

- 04.58
advertise here
last entry: 24 Julai 2010
hari ni punya entry: 31 Julai 2010

MAK OIIIII !!!!!!!

lamanya aku dah tak update blog ni.... patut laaaa berhabuk bagai... bukan sengaja. busy manjang! al-maklumlah.... kelas full tiap2 hari. isnin sampai khamis 9-5! dah macam keje opis plak kan!

Bukannya tak nak update.... teringin bebenor! banyak mende dalam kepala ni yang dicrite kat blog. tapi apakan daya. SAYA STUDENT YANG BERDEDIKASI.... ahahah! poyo je ayat kan! Bila tengok blog orang lain, berduyun2 entry dipublish....mula la rasa jeles! haaa ni pun entry ni sy buat masa sy kat umah. atas katil yang maha empuk ditemani encik internet yang sangat laju selaju ferrari~ kuasa di tangan anda! hahaha! merepek sudah! agaknya memang Bilik sy ni memang tempat sy dapat idea laaa.... sbbnya bila saya di c207, mood nak update blog tu cuma setebal kulit bawang jer..... MOOD STUDY YANG MENEBAL2...ah! giler HIPERBOLA ayat aku!

walau apa pun, saya akan cuba laaa sedaya upaya nak update blog ni selalu yer! share semua cerita yang patut sy share! hehehe! dan sy tak kan biarkan blog ni terbiar sepi terlalu lama!



Advertisement
 

Start typing and press Enter to search