Untuk Semua Ayah!

- 23.43
advertise here


INI RAJA HATI SAYA!!!

lelaki inilah yang mengenalkan saya pada bulan dan matahari
lelaki inilah yang sedaya upaya menggembirakan sy
yang penat lelah memenuhi permintaan saya.

tak pernah jemu doa dari bibirnya
dikirim pada saya supaya jadi anak yang solehah
tak pernah lekang menasihati saya
agar saya mencapai impian
menjadi insan berguna.

senyumannya pengubat duka
suaranya pengubat lara
sentuhannya penyejuk jiwa
gurauannya membuat saya ketawa
doanya segar sentiasa

AYAH...
ampun dan maaf kita pinta
jangan bimbang...
sedaya upaya akan kita usaha untuk ayah melihat kita berjaya!

p/s: ayah nak DSLR satu!
hehehe!

Selamat Hari Bapa
En.Ariffin b. Md. Asmawi
&
semua bapa2 di Malaysia


suke pic ni.. sbb ayah gelak cam tu!!!


jom dengar lagu ni..... moga2 dapat semangat untuk jadi anak yang baik

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search