Suatu Masa Dulu Part 1

- 03.58
advertise here

dalam minggu ni student2 lepasan matrikulasi/diploma/STPM dll mesti tgh happy sebab keputusan UPU dah kuar.
TAHNIAH
pada yang berjaya!
WELCOME TO CAMPUS LIFE

bila tgk student2 baru yang excited nak masuk U ni.. tb2 teringat plak masa zaman muda2 dulu.
*ceh! cam laa saya ni tua sgt!
i'm 21 okeh!!!!

sekejap je masa berlalu
dah setahun saya melalui detik2 indah... (ada unsur HIPERBOLA kat situ) sbg pelajar UM
*dont ask me y... hope u know!

sebenarnya.. memang happy pn!
biasalah,
student life. kadang ketawa, kadang menangis.

masa mula2 dapat taw masuk UM dulu, hati bukan kepalang gembira. tambah pulak dapat bidang yang memang dah lama saya impikan....
memang lompat2 laa happy....
tp
tiba2....hati rse takut. campur baur perasaan!
terfikir jugak,
"betul ke bidang yang aku pilih ni?"
" mesti budak2 yang dapat sama coz ngan aku ni hebat2"
"alamak muet aku bukan band 6. cmana ni?"

memang berlonggok2 laa soalan datang!
stp malam pikir2!... tapi sepatah kata seseorang yang banyak bagi inspirasi pada saya,
"BENDA BAIK MANA ADA SENANG"
saya kuatkan semangat dan follow the flow!

dengan semangat dan cita2 yang penuh kat dada...
saya terus melangkah masuk ke sini.....

WISH ME ALL THE BEST YA!
i'm a LAWYER wannabe!



Advertisement
 

Start typing and press Enter to search