Masih Hingusan!

- 08.57
advertise here
blog = my idea


everybody busy blogging!


setelah saya melihat beribu-ribu blog yang ada kat malaysia ni,
saya dapati diri aku ni hanyalah sebesar zarah je!
ye saya taw, mereka juga dahulunya bermula seperti saya dalam penulisan blog!
dan makin lama mereka jadi makin hebat dan terus hebat.

Sumpah!
saya mula jeles dengan beberapa bloggers.
mereka punya pengaruh yang besar!
kawan & pengikut yang ramai!
entry2 yang menarik dan bombastic!
gambar2 yang cute-mute!
dan
muka2 yang cantik/hensem!

oooppppssss! tu bukan faktor ye!
hahaha!
takpe2. sy pun baru je dalam arena ni.
saya akan cuba menjadi bloggers yang hebat!
meluahkan idea yang mampu merangsang orang lain menjadi hebat dan berkeyakinan.

saya ada terbaca, BLOG IS NOT A PRIVATE DIARY.
sy bersetuju di situ. saya akan cuba jadikan blog sbg BUKAN DIARI PERIBADI.
tapi lebih kepada coretan rasa dan idea! wahhhh!

takpelah
JANGAN PUTUS ASA CIK FATEEN!
lama2 kamu pun hebat!
belajar dan terus belajar untuk menjadi HEBAT!

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search