Cik Joyah nama Suhaila

- 01.58
advertise here

wooot! wooot!
MENGEMBANG sangat2 tatkala melihat tajuk entry di blog
CIK SUHAILA a.k.a JOYAH


"ATEN, KAU MEMANG SEORANG YANG RAJEN ^___^"
( ni kalau mak aku taw pasal tajuk entry ni, mesti aku kena perli gila2! RAJIN... watder!)


THANKS A LOT MY DEAR DARL.....
sbb ko buat tag yang aku bg n siap tajuk bombastic gtu!

sbnrnya
dr mlm td lg aku dh terpikir nak buat entry utk ko
ye laa... MY BFF yang dah setahun tak jumpa! gler laaaa!

dari start aku masuk UM sampai dh hbis 2 semester baru laa dapat jumpa CIK SUHAILA ni.
busy kemain!
hehehe!

dah alang2 ni, meh laa nak story mory sket pasal dak SUHAILA ni...

nama betul dia : SUHAILA BT SUKRI
nama tak betul dia : SUHAILA MAISARAH
(nak challenge nama i yg pnjang tu ke???)

saya kenal dye since drjh 4
mase tu dye baru tukar ke SK BT 3
ntah mcam mana, kebetulan rumah kami berhampiran. sebelah taman je. so jadi la rapat.
tp bila naek form 1,
budak Sue ni jadi ALIM...
masuk SMKAS.
saya ke STK.
tp still keep in touch. kalau dye balek, kami masih jmpa!

than, form 5 dye masuk plak STK.
waktu tu mmg sy excited sgt! sbb ye laa. BFF masuk sekolah sama kan...
hari yang dia janji nak daftar tu, sy tunggu kat pintu gate konon2 nak sambut laa!
tp rupanya die daftar hari esok! ceh!

after SPM. budak pandai nama SUE ni masuk Matrikulasi Johor.
saya plak yang tak berapa pandai just pg STPM je.....
sedeh plak!

dye
sekarang study kat UTM

sy
sekarang study kat UM

dan

............sekarang..........

KAMI MASIH BER-BFF-

&
sedang mecapai CITA2 kami!

*sue: smoga r/ship kita kekal selamanya! walaupun mlm td aku baru taw yg ko MAK NYAH... aku tak kesa! hahahah!



Advertisement
 

Start typing and press Enter to search