Aku Nak Pi Holiday...Yeaaa....!!!!

- 23.05
advertise here
Assalamualaikum kawan-kawan semua.....maaflah hari ni kesibukkan melanda...aku nak bagi tahu yang esok aku akan bercuti ke Port Dickson selama 3 hari 2 malam...tempat bermalam aku ialah di Legend Deluxe Hotel...wahhh bestnya...dah lama tak pergi makan angin ni...last aku pegi makan angin pun kat Melaka bersama2 mak mertua dan kakak ipar aku....

Ni peta nak pergi sana...

Adess...bilik ni besar bangat...Along & Angah mesti suka bilik ni...boleh lompat2 kat katil King Size nil..

Ha ha ha ...tempat berendam aku nanti....ngeeee

Kalau bawak joran pun ok gak ni....

Aku akan pastikan swimming pool ni milik aku sorang....

So, aku tak pasti lagi dapat update blog 2-3 hari ni...bergantung pada performance berokband aku kat PD ni...

Lagi satu, kalau majlis barbecue tu berjaya Julai nanti, aku nak bawak korang sumer pergi trip plak pada hujung tahun ni...amacam??? Setuju??? Kalau tempat ni ok, insyaallah aku akan arrange...tapi, collection wajib tau...ha ha ha ...kalau aku kaya, dah lama aku support korang sumee...tapi, aku support khas untuk orang yang selalu mengikuti belog KAKIMOTONG ni....betul tak Maksu hakim??

Hero?? Aku tinggalkan jer kat umah...tutup sumer pintu dan tingkap....lagipun, Hero memang pernah aku tinggalkan kat rumah dalam 3 hari...dia OK sebab dia kuat...akan aku belikan Whiskas banyak2 tinggalkan kat umah tu bersama2 Pak Tam & Baby...Mak Tam aku tinggalkan kat luar jer....

Wife aku pun dah belikan videocam untuk aku...ha ha ha ....TQ Maria.....I love you very much...hadiah harijadi katanya....

Tentang Majlis Barbecue tu, confirm cepat sikit tau...Papa Meow dah tanya aku dah berapa orang yang datang...aku pun tak tau nak jawab apa dah...confirm cepat tau...


BTW, semalam Pak Tam dah balik...lega aku...pastu macam biasa, dia main gaduh2 lagi dengan HERO....
See you....
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search