Terima Kasih Kepada Peminat Setia Hero...Tapi...

- 21.07
advertise here
Mengenai entri2 pasal Hero, saya mendapat reaksi positif dan permintaan melalui ruangan komen / email / facebook daripada para pembaca blog ini. Di antaranya ialah :

1 ) Ada para pembaca ingin menaja makanan untuk Hero.
2 ) Ada pembaca yang ingin supply pasir kumbahan.
3 ) Ada pembaca yang ingin menghulurkan sumbangan wang ringgit.
4 ) Ada pembaca yang nak jumpa Hero ( boleh ajer )
5 ) Ada pembaca yang ingin menaja kos2 perubatan untuk Hero.

Hmmm...saya nak minta pendapat / cadangan daripada anda seperti :

a ) Patutkah saya berikan no. akaun bank?
b ) Patutkah saya beri alamat rumah? Sila komen yer.

Masalahnya pulak,
Bolehkah saya menerima semua ini kerana saya tidak mahu dikatakan mengambil kesempatan ke atas Hero terutama dari segi wang ringgit. So, bagaimana pendapat anda semua?? Sila komen skali...
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search