Kisah Pak Tam Dengan Ikan Puyu

- 23.59
advertise here
Inilah al-kisah si Pak Tam yang tengah skodeng ikan puyu....

Si puyu yang terpinga2 bertanyakan kepada diri sendiri...makhluk ape yang hitam tu?? Adakah hantu raya? Orang yang bela aku selalunya nak halau hantu raya...tapi, hantu yang ni apsal lain?? ( Cuba korang carik, mana mata Pak Tam...?? )

Eeeee...geramnya..kalau aku dapat ikan ni, buat fillet pun sodap nih....

Test sket, ikan ni da mati ke?? Senyap jerk...

Idup...idup....camne aku nak makan dia nih...senduk takde....

Nak tengok kedalaman air dulu, cecah tak ketiak aku....

Hmmm..nampak macam tak cecah...ketiak aku panjang lagi...

Kang kalau aku lebih2 orang cakap aku ni King Kong plak...

Sejuk la plak air ni....camne arr...

Aku rasa macam tak sedap hati lah....kang kalau ikan ni mati, ada hantu raya plak masuk kat umah ni...kang aku plak yang tekejal...

Hmmmmnak ke tak nak...nak ke tak nak.....hmmmm

Arghh...baik aku tido lagi bes...tadi da makan piskis da.....he he he
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search