Kereta Nissan Skyline Hilang Dicuri ( cebisan email tahun 2008 )...Nak Kaya?? Tolong la Mamat ni...

- 20.16
advertise here



Tuan / Puan,

Kereta warna biru Nissan Skyline R34 GTR V-Spec saya baru dicuri
semalam dari tempat kediaman saya di Condo Armanee, Damansara Damai, PJ.

Laporan telah dibuat di stesen Damansara Damai & Sungai Buloh.

Saya ingin mengeluarkan duit ganjaran RM52,000 (US$15,000) kepada
sesiapa pihak atau individu yang dapat merampas kembali kereta
kesayangan saya ini sebelum ianya dieksport atau dimusnahkan.

Saya rasa mungkin kereta ini akan di exsport keluar ke luar negara, oleh
kerana permintaan hangat kereta ini. Ia mungkin akan dipandu keluar ke
Thailand atau Singapura. Ada kemingkinan juga ia akan di keluarkan
melalui pelabuhan shipping terminal, container, dan sebagainya.

Pada masa ini, saya kerja di luar negeri dan ister saya boleh dihubungi
melalui telefon nombor 012-6900120.

Kalau kereta ini tidak dapat dijumpai dalam masa 1 atau 2 hari ini, ada
kemungkinan besar kereta ini akan dicatkan warna baru. Tapi nombor
chassis dan enjin akan tetap sama.

Nombor chassis ialah: BNR34-004751
Nombor enjin ialah: RB260725904

Nama saya ialah Russell John Westwood, IC: 810118-07-5441 dan telefon
016-811148.

Tolong arahkan informasi ini ke seberapa pihak dan individu yang boleh
menolong melalui email, sms, etc.

Untuk lebih informasi & gambar, sila rujuk:

http://www.zerotohu ndred.com/ 2008/auto- news/stolen- today-r34- gtr-from- apartment- parking-lot- join-the- search/#comment- 6837

Segala pertolongan tuan/puan dan pihak tuan/puan amat dihargai.

Sekian Terima Kasih.

Russell John Westwood
810118-07-5441
russwestwood@ yahoo.co. uk
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search