Sehari Yang Padat ( 28.04.10 )...KORANG BACER LA...

- 23.42
advertise here
Macam biasa, aku pergi ke pasar malam Rabu kat area rumah aku...penuh dengan manusia,,,

Pemandangan biasa di pasar malam...kat tempat korang pun ade...

Beg yang diimport dari Afrika...
Pastu aku menuju ke tempat biasa....
Aku tak bley tahan tengok peha ayam tu...gebu giler...

Inilah makcik Rodiah...peramah orangnya...makcik ni sempoi beb...tu pasal la aku jadi regular kastemer dia...

Ini plak jejaka otai 'O', Pakcik Rathi a.k.a Ayah Nyah....banner nasi lemak ( gambar di atas ) tu ada gambar dia...Pakcik ni pun ade blog beb...aku tak ingat plak nama blog dia...

Pemandangan biasa di pasar malam.....

He he he ....ini aku tak nak komen....


Ini kalau anak aku nampak si 'ANG-ANG' tu ( Doraemon la ), mesti dia berguling2 kat situ gak nakkan beg tu....korang nak aku belikan ke?? bak duit...

Da abis shopping, aku pi rumah babysitter aku nak amik 2 ketul tu, Along dan Angah...

Angah baru bangun tido...masih demam lagi...

Along nangis sebab jeles takde orang nak dukung dia...

Pastu kitorang gi The Store beli barang...shopping lagi beb...

Ape lagi, berebut la diorang bila nampak kokocrunch tu....ape2 barang untuk diorang ni kena beli double beb....




Carik barang lain plak....

Carik ni....penting untuk kehidupan aku....

Kat kaunter bayaran...along dan angah tak keberatan untuk membantu...


Lepas tu buat sarkas jap...


Sampai umah, aku terus bagi Hero makan...

Budak2 tengah layan ANG-ANG...koko crunch dah tak pedulik dah...


Dan aku pun layan skali...hilang jap tensen beb...siap bole gelak2 lagi....





Abih da....

Budak2 ni tak puas lagi...bukak lagi cd lain...aduish...bila aku nak tido ni...da kol 10.45 da...

Hero da tido da...
Pastu celik balik...

Budak2 yang ni sempat berguling2 lagi....

11.30pm baru tido....
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search