Resipi Daging Anjing Popular Merentasi Dunia..pelik

- 07.06
advertise here


Resipi Daging Anjing Popular Merentasi Dunia
Makanan yang disediakan dengan menggunakan daging anjing sangat popular dihidangkan di banyak restoran di seluruh dunia. Antara resipi popular yang disediakan dengan menggunakan daging anjing termasuk:

    Bosintang: Ini adalah daging anjing popular sup ​​asal Korea. Sup ini disediakan dengan mendidihkan daging anjing bersama-sama dengan pes kacang soya dan kemudian dengan menambah bahan-bahan seperti bawang, batang keladi, dan bawang hijau. Ungu perilla ditambah untuk sup untuk menghilangkan bau busuk.

Suyuk: Ini adalah hidangan popular yang dibuat dengan daging anjing. Nama hidangan ini diterjemahkan untuk rebusan daging anjing di Korea kehormatannya. Daging direbus dengan kacang soya pes dan perilla. Daging itu dibalut dalam salad dan perilla.
  
Jeongol: Ini hidangan popular Korea yang disediakan ... memasak daging anjing dengan sayur-sayuran dan rempah. Ini juga merupakan hidangan Korea dan dihidangkan dengan Soju atau beras rebus.
  
Daging Anjing rebus: rebus disediakan daripada daging anjing adalah popular di sekitar wilayah Sichuan dan Guangdong China. Rebusan ini dihidangkan di banyak restoran di seluruh Beijing.
  
Thit Cho: Ini adalah daging anjing Vietnam penyediaan dan dinikmati di seluruh Vietnam dengan semangat yang sama dan minat. Ia sering dihidangkan dengan belacan ditapai. Ini hidangan anjing daging dimakan di daerah Hanoi Vietnam.






 
 
 
 

 

 
 
 
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search