Upacara Menghalau Roh2 Jahat Di Colombia..pelik

- 07.55
advertise here
 Hermes Sifuentes (50), atau, dia memanggil dirinya "Brother Hermes" menghalau roh-roh jahat dari orang  "Possessed" orang berpakaian  putih, dan mereka berbaring di atas tanah Hermes calitan mereka dengan lumpur. Selepas itu, penghikmatan bermula!

Orang melaksanakan penghikmatan, yang dikenali sebagai exorcists, selalunya adalah seorang dukun atau seseorang yang dipercayai mempunyai kuasa atau keupayaan. Exorcist boleh menggunakan sembahyang dan lain-lain perkara agama, seperti mantera, gerak isyarat, simbol, gambar / patung , azimat, dan lain-lain. Exorcist sering memujuk rayu bantuan Tuhan, Isa dan / atau beberapa malaikat yang lain dan ketua malaikat untuk campur tangan dalam penghikmatan.

 Secara umumnya, orang-orang yang dimiliki oleh iblis tidak dianggap sebagai kejahatan sendiri, serta dengan cara tidak bertanggungjawab untuk tindakan manusia itu sendiri. Oleh itu, penghikmatan sebagai penawar daripada hukuman. Upacara ini biasanya notis elemen-elemen , memastikan bahawa tidak akan ada keganasan .
 Peserta yang sanggup badannya diliputi dengan debu dan lumpur, dan api, ia tidak adalah satu bentuk upacara keagamaan atau kerohanian konvensional. Tetapi peristiwa pengusung itu adalah sebahagian daripada tradisi penghikmatan 20 tahun, yang diketuai oleh 'Hermes Brother' misteri, yang mendakwa upacara untuk menangkis roh-roh jahat.









Advertisement
 

Start typing and press Enter to search