Terbantut & Terkujat

- 23.46
advertise here
As Salam semua

Kononnya, nak mulakan pagi dengan senyuman...tapi rupanya senyuman kerang yang aku dapat. Sabar ye Fateen! Hari ni, memang dah plan dah dalam kepala nak update pasal projek pancake semalam. Jugak ada lah terdetik nak update segala macam file yang bersepah dalam laptop ni. Malangnya, apakan daya bila di-on sahaja laptop, jadi warna biru dan tertulis file is corrupted. Huwaaa!!! Melalak aku dalam bilik. *propa lebih. Takpelah, dah sampai masanya kan untuk diselenggara. Gigihkan jugaklah menghantar ke kedai bertemankan Cik Bihah sebentar tadi. Walaupun hati terasa berat kan. Yes, a very good start of my mid-semester break. Sabar je lah! 

Memanglah rasa sedih, tapi hidup perlu diteruskan ni. Blog perlu diupdate ni. Kehkehkeh. Semangat kononnya! Nasib baik ada netbook cute, hadiah TM Wifi ni.  

hero pujaan nombor dua. nombor satu Dell aku lah
Semalam, aku dengan adik aku first time buat pancake. Yer, lempeng dalam bahasa melayunya. Tak susah mana pun *bajet masterchef lah tu* sebab kiteorang guna instant mix-pancake. Bubuh telur sebutir dan adunlah dengan penuh kasih sayang. Alhamdulillah menjadi. Gebu-gebu dan manis macam kiteorang. Disaluti pulak Hershey's Chocolate Syrup. Terangkat beb!

apasal tak macam dalam gambar kat kotak tu?
tapi ini juga masih sedap. blueberry flavour
Malam tadi, sebelum tidur tengok bloglist nampak Fatin Liyana update blog. Before that, welcome back home dear, FL. Untung orang tu ber-Korean sekejap. Heheheh. Sekali aku pun masuklah blog dia, tu diaaa...terkujat sekejap aku tengok. 


Meleleh aku tengok wei, 654 orang sekali masuk trafik. Ini betul-betul superb! Ni waktu aku masuk ni, lebih kurang pukul 2 pagi tau. Kau tengok, retis tak retis budak FL ni. Bilalah aku nak merasa macam ni. Boleh pengsan aku kalau sekali datang macam ni ramai. Retis-retis FL, dia tak guna pun cara mudah untuk jadi blogger famous ni. Lagi-lagi yang nombor tiga tu. Kalau kau tak percaya, aku boleh buktikan!



p/s: bertabahlah bila laptop masuk wad kan....





Advertisement
 

Start typing and press Enter to search