Kerja Part Time Musim Cuti Semester. Sambil Update Blog, Sambil Kerja!

- 22.57
advertise here
Salam semua



Blogger-blogger hari ni, kebanyakkannya adalah student universiti kan? Korang semua cuti 4 bulan kan? Mesti boring kan? Bila cuti 4 bulan ni, mestilah poket korang kosong kan. Nak tambahkan pendapatan tak? Mudah sangat. Korang hanya perlukan internet dan duduk lah depan laptop. Kerja pemprosesan data pengiklanan ni mudah! Bayaran pulak, memang korang 100% yang akan dapat. Bukan komisyen!  Buat masa ni, memang ni kerja aku. Sambil-sambil update blog, layan FB, aku proses data-data pengiklanan yang ditempah ni. Mudah! Sebabnya aku boleh buat dua kerja dalam satu masa. Jaga ayah aku kat rumah, sambil proses data pengkiklanan. Rasanya, cuti panjang macam ni lah kita berpeluang  nak bantu keluarga ringankan bebanan diorangBoleh bantu tambah pendapatan jugak. Korang jangan risau. Memang mudah, segala latihan dan tutorial akan diberikan. Jom...kita sama-sama tebalkan poket dari rumah sempena cuti 4 bulan ni! 


Untuk maklumat lanjut, korang boleh pergi ke SITE AKU NI. Selamat Bekerja!
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search