Apa Patut Anda Lakukan Jika Nampak Gay Dalam Kereta?

- 21.30
advertise here
Salam semua

Aku ada satu soalan yang mencabar minda. Mampu ke anda menjawabnya?


SOALAN:

Apa patut kita buat bila nampak dua orang lelaki di dalam sebuah kereta di tempat parking sambil kedua-duanya sedang baring dan seperti melakukan sesuatu yang tidak BERMORAL???

Pilihan jawapan:

a) Buat tak nampak je! Tapi mata menjeling. Dalam hati kata, "takde pape lah dorang buat! Kawan tu"
b) Tengok je kereta tu lama-lama. Biar orang dalam kereta tu rasa malu!
c) Ketuk cermin tingkap tu, dan dengan gaya polis tanya "Apa awak buat dalam kereta ni?"
d) Ketuk cermin tingkap tu, dan dengan gaya ustaz tanya "Dah kawen ke belom?" sambil mengucap panjang
e) Bagitau kat owner kereta tu, "Bang kalau yer pun tak tahan, pegilah sewa hotel. Sengkek gile!"
f) Laporkan pada security kata " Pakcik, ada gay dalam kereta!"
g) Pegi kat kereta tu sambil angkat tangan gaya USOP cakap "Kita bakor, kita bakor" sambil tu, bawak kuar lighter ke.

Kalau korang di tempat aku, mana korang pilih? Atau korang ada pilihan jawapan tersendiri?


p/s: nanti aku update kisah sebenar! Takde gambar yang mampu aku letak kat post ni, sebab aku GELI!


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search