Lucky Draw Tupperware Kakakshop

- 20.45
advertise here
Salam semua

Lama dah aku tak join contest. La ni pun aku tengah tunggu result untuk contest "Kami Seiras" yang dianjurkan Cik Yaya. Harapnya ada lah tuah aku kat contest tu ye memandangkan muka aku dan si fotostate aku tu seiras giler.... Kalau korang tak percaya, mari TERJAH ENTRY CONTEST saya ni....

So, sempena hari minggu ni... aku nak join beberapa contest yang dianjurkan para bloggers yang pemurah ni....


(Sila join yer!)

Dateline: 7th April 2011

Sememangnya, Tupperware merupakan jenama yang sangat terkenal dan telah bertahan selama bertahun lamanya. Ramai yang mempercayai jenama Tupperware ni kan disebabkan kualiti produk yang sangat baik dan terjamin. Selain tu jugak, the latest product yang dikeluarkan oleh Tupperware merupakan eco-friendly yang sangat-sangat saya sokong!!!!

Jadi, untuk lucky draw Tupperware @ Kakakshop ni, saya dah penuhi semua syarat. Harapnya adalah tuah saya kat Lucky Draw ni. Boleh lah saya melaram produk Tupperware kat UM ni..... 
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search